torsdag den 30. maj 2013

Blessed by the moon!

Jo, jeg har skam efter et langt og nøjsomt studie, bestået min eksamen og kan nu kalde mig noget så fint som Logistik teknolog, selvom det i reglen vel blot er en titel og endnu et stempel på skolepapirene. Men jeg må ærligt indrømme at jeg er glad og stolt af mig selv, selvom det i andres øjne måske ikke er noget særligt, men i mine er det fantastisk. Så i denne aftentime fejre jeg mig selv og med mig selv....

Det har været 9 hårde måneder og ja, så hårde at jeg hellere ville bære et barn, selvom jeg hellere end gerne vil være foruden de veer, som jeg husker alt for godt. Men det her er mit barn! Dette er mit projekt og jeg har ene og alene knoklet mange en sen aftentime for at nå deadlines og forsøge at gøre mig klog på noget jeg ikke er, nemlig logistik. Det har været en kamp for at opnå et godt resultat, men også en kamp for at overbevise mig selv om at der er andet en blond hår og blå øjne bag facaden og få papir på at jeg er min stilling værdig. Jeg ved jo i reglen godt hvad jeg er værd, men det er nu fedt at få papir på at andre også har set det og mener man er noget værd.

Men det er blot et stykke papir, for det var tusind gange mere værd at opleve den opbakning og kærlighed der ligger bag alle de lykønskninger og oprigtige velmenende hilsner der er kommet, i forbindelse med min eksamen. Alle dem som lader mig flyve højt og nyde min succes og har bidraget til at jeg havde selvtillid nok til at tro på at det her var noget jeg kunne gennemføre....TAK!

Jeg har på det sidste tænkt meget over hvor det er jeg ønsker livet tager mig hen, både privat og i mit professionelle liv og det bliver jeg sikkert aldrig færdig med, men jeg er taknemmelig for at jeg kom dette skridt videre... Skridtet videre imod nye udfordringer! Nok er jeg ingen Einstein, nok er jeg ingen Helena Christensen og måske har jeg ikke 40 venneanmodninger på facebook hver dag, men jeg har til gengæld opdaget hvem der synes jeg er vid nok, smuk nok og værdig nok til at kunne glæde sig over min lille, men ikke mindre betydelige, triumf!
 Tak til alle jer der troede på mig og tak til alle jer, der drev mig til at bevise jeres uret!

Jeg har mange at takke for at stå i dag med en veloverstået eksamen og og en præmieret hovedopgave, men alligevel skal en speciel person takkes, uanende om hvilken indflydelse vedkommende har haft.... Den tavse opbakning, der dog aldrig tvivlede og som mange en sen nattetime oplyste skriveblokadens mørke, som et uskyldigt månebarn!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar