fredag den 3. juni 2011

Things that make you go....

Euwhhhhhh.....

Vi har vel alle ting som tænder og andre som slukker hurtigere, end en spytklat kan slukke en forkullet myre, brændt under en lup.... Og jeg er så tilpas overfladisk, at jeg også har nogle stykker med i lasten, som jeg har svært ved at fravige. Her er nogle stykker:

- Piercinger på mænd.... Og det er sådan set underordnet om den sidder i brystvorten eller på nakken af tigerrejen. Endnu værre er, hvis den sidder i øret, for så skal jeg jo se på den hele tiden. Slip nu dit firser-trip og kom videre. Det ser så dumt ud.

- Når mænd konstant skriver SMILER, GRINER eller endnu værre LOL. Det gør dig ikke yngre, men du virker bare dummere når du føler det nødvendigt at beskrive din sindstilstand efter den allerede så glimrende smiley. A ka æ ha det.

- Når mænd overdriver brugen af smykker. Nej, Julio...du ligner stadig ikke en middelhavs gud og du viser ikke at du er ved muffen. Blot at du ikke har råd eller tør få en tatoo, som rigtige mænd, der vil pryde sig. Mænd skal højst bærer vielses/forlovelsesring UDEN sten. Hvem sagde homo?

- Når unge mænd bedyrer at de er meget modne af deres alder, til trods for at deres største altopslugende hobby, er at se hvor hurtigt de kan bunde en Mokaii....med dertil hørende billede dokumentation på facebook.

Og jeg ved jeg burde se ud over disse ting og nyde den indre smukke sjæl I mænd sikkert har, men igen....sådan er jeg så mærkelig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar