mandag den 5. september 2011

Did you miss me?

Hvor er det dejligt at sande, man har en interessant blog. Altså en blog, der er så tiltrækkende at man selvfølgelig har læst samtlige blog indlæg, for så at blive enig med sig selv om at det er noget crap, hvilket det helt sikkert også er i de flestes øjne. Naturligvis sagligt og nøgternt vurderet på det skrevne ord og på mine forfærdelige holdninger og ikke mindst forkastelige handlinger, ikke at forglemme. Og her gik jeg og troede jeg var gledet ud i glemslen, efter min exit, på den pis-gule cyber-scene. Guess I was wrong!!! Møz møz og tak for at finjustere spottet nok engang og dette mener jeg skam, da jeg ved hvor store følelser I har investeret i dette "projekt"......Og glem nu ikke at kigge og klikke (anonymt selvfølgelig), som I plejer!



1 kommentar:

  1. Ha ha ha;-)

    Ja, er det ikke fantastisk. Tag det endelig som et kompliment. Dramadronningerne kan ikke undvære dig.

    Man nænner jo næsten ikke at lave sin blog privat, det er lidt som at flytte sukkerskålen i utide..*fnis*

    SvarSlet