onsdag den 13. juli 2011

I'm still here for your joy...

Jeg har netop, med glæde, slettet min profil på Dating.dk. Eller rettere overladt den til min dejlige veninde, i håbet om at hun kan være ligeså heldig som jeg. Det tvivler jeg dog på, da der ikke findes én, så dejlig som ham jeg har vundet og omvendt!

Men jeg har måtte sande, at min afsked, har frembragt et kæmpe savn og reaktioner, jeg ikke havde ventet. At jeg har gjort så stort et indtryk på mennesker, jeg aldrig har mødt er ikke alene rørende, men også tankevækkende. Jeg er tilnærmelsesvis blevet et ikon, der dyrkes på godt og ondt og mit fravær har skabt et ramaskrig i de små cyber-kredse, hvor mit liv er blevet en stor del af deres følelses-spektrum.

Dertil kan jeg kun sige, at I ikke behøver bekymre jer om fremtidig idol-dyrkelse, da jeg jo hverken er død eller forsvundet. Jeg har bare ikke behovet for at opfylde mit behov for "venskab" via et dating-site, når nu jeg har så mange dejlige mennesker i min nærhed.


Og jeg vil derfor hellere benytte tiden på at kramme min datter, kysse min kæreste og grine med mine venner! Dette betyder naturligvis ikke, at jeg ikke forstår jeres behov for min person, så husk at jeg stadig er et sted derude i cyber, til evig beskuelse og dyrkelse.

Der er altid en plads ved mig.......... også til haters!

3 kommentarer:

  1. Ja, lad dem endelig, de elsker drama og dyrkelsen af cyber mennesker de kan distangsere sig fra. Hvad mon de skal finde på uden dig og mig til at fremstille det?;-))..Jo, vent, nu ved jeg det, de finder da bare et nyt emne/offer at kaste sig over..

    Bare et eller andet, der kan kompensere for manglende eget indhold, skraldespands-tømning etc.
    Det er egentlig et ret spændende menneskeligt studie at følge efterhånden, selvom det på sin vis også er lidt fattigt og tragisk, rent menneskeligt.

    SvarSlet
  2. Ditte, så er det jo heldigt at vi har skuldrene der kan (over)bære det :-)) Det skulle jo nødigt gå hen at hedde sig, at vi tømte deres livsindhold, ved vores blotte fravær!!!

    Kender du ordsproget: Don't hate me because i'm beautiful....Hate me because your boyfriend thinks so!!! :-D

    SvarSlet
  3. Ha ha;-)) Jo, kender udtrykket. Den må gøre temmelig avs..

    SvarSlet