lørdag den 21. januar 2012

Kvinden min...

Jeg tror seriøst at mine ører er faldet af og min tunge har slanket sig, med et par hundrede gram, for sådan er det altid, når bedste veninden, Lene og jeg støder sammen, i dag i anledning af hendes søns fødselsdag. Munden står sjældent stille på os begge, men vi har fundet en fornuftig rotationsplan i at skiftes til at lytte og tale, samtidig med at der gives plads for vores yngel, at ytre sig om alt fra Hitler til Babes. Dette forhindrede os dog ikke i at vende en masse emner, nogle som jeg allerede har vendt i bloggen her og andre er helt nye, som altid diskuteres med lige dele seriøs eftertanke og latter fremkaldende bemærkninger. Vi taler om mænd, børn, opdragelse, kvinder, job, skønhed, gorgonzola, mænd igen og alt muligt andet der imellem, som kunne betragtes som et muligt tema for vores altid igangværende debat.

Selvom vi kommer vidt omkring, forlader jeg hende aldrig helt med mæthedsfornemmelsen, med mindre vi taler om indtagelse af mad, for der mangler aldrig noget, der er dog altid mere at sige. Lene byder indenfor med hjertet og lader mig og min datter føle os hjemme, stiller alle mine basale behov for intellektuel og faktisk føde, mens hun blot gør mig endnu mere nysgerrig, efter at høre mere om hendes tanker, liv og færden. Hun er en vis, sjov og ikke mindst smuk kvinde, inderst som yderst, med de helt rette værdier og hendes udstråling af selvsikkerhed er smittende, som var det en luftbåren ebola-virus.

Og det var sikkert derfor jeg forelskede mig i denne kvinde, fra første øjeblik vi mødtes, en dejlig solbeskinnet april-dag, i fælles venners lag, mens hun stod med røven velplaceret på kølerhjelmen af hendes fine Audi og med en kold håndbajer i hånden. Det kan sagtens sammenlignes med en hovedkulds forelskelse, hvor det slog gnister fra første færd og den kemiske sammensætning var helt rigtig, for selvom vi er vidt forskellige, er vi som to tandhjul der passer i hak.

Jeg var og er stadig, vildt betaget af denne kvinde, som indeholder så meget af værdi, at skulle hun vurderes, ville guldprisen styrtdykke yderligere, men som stadig bevarer jordforbindelsen og en hudløs ærlighed, som jeg til tider ville ønske jeg havde lidt mere af. Men som sagt, så smitter hun og jeg styrkes af hendes ord og tanker, og af det faktum at hun er der for mig, for good and bad. Hun er musen, bag flere af mine blogs, som er med til at farve dem i alle palettens nuancer, hun er min klokkeblomst, som med sit tryllestøv, får mig til at flyve og hun er min fornufts, Jesper Fårekylling, som hiver mig tilbage på landjorden, når jeg stiger for højt til vejrs.

Og inden I nu slår tankerne over i mine eventuelle lesbiske præferencer, kan jeg berolige jer med at min forelskelse er ren platonisk og af venskabelig karakter, men samtidig sige at jeg godt forstår hendes kærestes hengivenhed og kærlighed. Var jeg mand, hvilket jeg vist ikke tilnærmelsesvis er (men leg nu med tanken), så ville hun også være min drømmekvinde!

1 kommentar:

  1. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818

    SvarSlet