mandag den 2. januar 2012

Blotter-blogger

Nu er der efterhånden en del læsere på min blog og det er jo rigtigt dejligt at der rent faktisk sidder mennesker derude i vort kære land, som synes at mine beskedne ord er værd at læse. Jeg er dybt beæret og føler skam også en smule præstationsangst, når jeg tænker på hvad jeg rent faktisk ligger ud i cyperspace af tanker, holdninger og spontane udbrud.

Nogle har sagt jeg skal passe på hvad jeg skriver, da jeg jo (dog ganske bevidst) blotter mig og mit indre for åbent tæppe. Og selvfølgelig overvejer jeg hvad der skal skrives og hvad jeg ønsker set af jer, men ellers ser jeg ingen grænser, så længe jeg ikke støder nogen. Men det kan jeg nok heller ikke frasige mig helt, for jeg skriver om min verden og dem der omgiver mig, på godt og ondt.

Du vil opleve at du til tider fanger min mening med det hele fra overskriften er sat og andre gange må du måske spørge ind til en nærmere betydning.  Så selvom det er pakket godt ind, så kan du roligt stole på at du er indgår i min blog, hvis du kan nikke genkendende til dit eget billede. Ja, så er det dig jeg snakker om og kan du blot finde en dybere mening, er mit mål nået.

Så tak fordi netop du synes, jeg har noget på hjerte der er dine minutter værd og kom igen og igen og igen og igen........ Jeg er en sucker for opmærksomhed og bliver ved med at blogge så længe, der rotere lidt under de lyse lokker og du kigger med!

Having a good time

Ingen kommentarer:

Send en kommentar