onsdag den 11. januar 2012

Pik og patter.....

Pardon my French, men det er hvad jeg har på hjernen i aften, og det der er værre (eller bedre) alt efter øjnene, der beskuer. Og nej, nu skal denne blog ikke omhandle diverse fortrin og vedhæng, men rettere hvad det giver os, ved at råbe disse ord ud i et rum/forum. For kan vi ikke tale om andre og dybere ting, kan vi altid tale om sex, mens vi indlader os på konkurrencen om at bevæge os tættest på kronjuvelerne under kyskhedsbæltet.

Jeg er ikke et hak bedre, for er der nogen der kan diskuterer sex, elskov, mænd og hvad der dertil hører (læs deres tredie hjernehalvdel), er det undertegnede og gør det endda gerne. Jeg synes dog alligevel selv, at jeg forsøger at pakke det smagfuldt ind og lade det være op til modtagerens fantasi at tolke mine ord, selvom det til tider fremmer forståelsen at kalde tingene ved deres rette navn. Så selvom jeg sagtens kunne bruge en hel blog på at debattere seksuelle præferencer, så vil jeg dog alligevel undlade og skåne jer for den ret kedelige læsning, og i stedet forsøge at holde stilen, hvis jeg altså har nogen.

Når vi så nådesløst råber disse ord ud i vores omgivelsers univers, er det måske oftest i håb om at gøre os bemærkede, sjove og fremstå som fri sindede og kække, selvom de færreste af os reelt mener det vi siger. På det punkt er mænd og kvinder ret ens, og selvom vi vil jo helst opleve hele jagten, uden at have alt serveret på et sølvfad, men også overlade lidt til fantasien, så siger vi det diamentralt modsatte. Og alligevel smider vi til tider de verbale hæmninger, åbner den kakifarvede blotter-frakke og fremstammer noget som vi tror, andre synes er frækt og grænseoverskridende. Men jeg må på egne vegne beklage.... Jeg er ikke specielt hæmmet og synker det, uden problemer i en mundfuld, om jeg så må sige.

Jeg tændes ikke af det, langt fra faktisk, for jeg synes indpakningen og den subtile flirt er langt mere spændende, men morer mig blot over at det giver afsenderen langt mere røde kinder, end mine. Og imens vi sidder og savler over nettets utallige links, om hvordan det perfekte blowjob gives og hvorledes man med succes kan bringe en kvinde til orgasme, ved at slikke alfabetet, (hvis man altså stadig kan huske remsen), så må vi ikke glemme vi gnisten og glimtet i øjet. Den gnist der udsendes subtilt, via et blik, en sms eller diskrete ord og alligevel får en betydning, der kan vække interesse og begærets lyster og som holder hele dagen, mens vores fantasi arbejder på højtryk og vores indre koger.

"Jamen, Tina, du er jo selv temmelig vulgær..." Indrømmet, men lad dig ikke narre, for måske er du også som jeg, hvor det intet har med sex og begær at gøre, men med humor og provokation og en pokkers søgen efter at se, hvor langt jeg rent faktisk får lov at overskride grænsen. For mig handler det ikke om at blive set eller hørt, hvilket jeg i øvrigt tror jeg kunne finde mange andre måder at tiltrække mig opmærksomhed på, men når bolden spilles tilbage, så kan jeg ikke lade være med at stramme skruen en tand til. Jer, der kender mig fra mit underholdningsmedie, facebook, har i hvert fald oplevet dette, på nærmeste hold og deler I min humor, kan i også skelne.

Det hænder (dog ikke tit) at jeg bliver fanget og ikke har en come-back-phrase, til selv den værste bemærkning, hvilket naturligvis skete i dag, da det blev mere end antydet at mine ben er så korte at selv gummistøvler ville skarve mig i skridtet! Skak mat... Den blev serveret fra så akkurat, en netop uventet kant, at jeg blot stod måbende og min eneste reaktion var latter og i bedste Miss Peggy-stil, en svunget arm. En indre og meget højlydt latter, der blev gentaget mange gange i løbet af i dag, uden jeg havde et eneste snappy come-back. Og ligeså irriteret jeg er over min manglende respons, så var det i mine øjne afsindig god og vel-serveret humor, på så lavt et plan at det nåede afsindige højder. Som at være stangspringer og limbo-danser på samme tid, med barren i hver sin ende af skalaen.

Hvad vil jeg så sige med alt dette? Hmm... Tja, at rødvinen lader til at have haft en vis effekt og at det nu er blevet tid til at finde min seng, mens jeg grubler over hvordan kan jeg gøre gengæld, men også opfordre jer alle til at finde det glinsende cellofan-papir og det røde krøl-bånd frem, når der skal flirtes igennem... Tag det fra en kender, der har set lidt af hvert. Det er nøglen til kyskheds-bæltet og giver liv, til meget andet end strittende fortrin og svulmende vedhæng...

Afslutningsvis vil jeg linke den ultimative (efter min mening) mest sexede sang jeg endnu har hørt!

1 kommentar:

  1. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818

    SvarSlet